Thuis

25 oktober 2022 - Bodegraven, Nederland

De titel zegt het al. Ik ben thuis.

Vanochtend op tijd opgestaan. Klokslag 7 uur zat ik aan het ontbijt en om 7.45 uur reed ik de poort uit. Na een kwartiertje door de spits van Avignon te hebben geploeterd reed ik de autoroute op. De cruisecontrol van de BMW op 135 gezet en vervolgens ging het snel. Lyon kwam al vrij vlot in zicht en waar deze stad normaal een lastige horde is, reed ik er zonder problemen door heen. Niet met 135 overigens, want dat is sowieso niet mogelijk en levert op zeker een flinke prent op. De reis ging dus heel voorspoedig en dit was de trend van mijn gehele terugreis. Ik was al rond 14.00 uur in de buurt van Metz, de plaats waar ik wilde overnachten.

Het navigatiesysteem gaf aan dat als ik doorreed de aankomsttijd in Bodegraven 18.30 uur zou zijn. De beslissing om door te rijden was vervolgens snel genomen. En inderdaad reed ik om 18.45 uur mijn opritje naast mijn huis op.

Behalve een liefdevolle verwelkoming had Wilma ook een heerlijke warme prak klaar staan. Zuurkool met worst. Heerlijk! Hierna de spullen uitgepakt en even dit korte verslag geschreven.

Morgen nog een keer een verslag met wat beschouwingen over mijn "Dream".

Op voorhand wil ik alle vrienden en kennissen die mij gevolgd hebben bedanken voor hun aandacht. Ook voor de diverse berichtjes, waren leuk om te lezen. Bedankt schrijvers!

A demain / Tot morgen!

Van reisblog naar fotoboek