Korte nieuwsflits

22 oktober 2022 - Carry-le-Rouet, Frankrijk

Ik ga er vanuit dat mijn verhaal verzonden is. Ik heb hier helaas geen Wifi en heb mijn telefoon ingesteld als hotspot. Ik heb derhalve geen foto's meegestuurd. Dat doe ik morgen dan wel.

Prettig weekend voor jullie allemaal

1. Frans:
    23 oktober 2022
    Hee ouwe Vos,
    Het is weekend en dus heb ik de tijd om al je verhalen van deze week te lezen.
    Wat een deja vu. Ik zie weer helemaal onze twee fietstochten door Frankrijk voor mij.
    Toen had jij nog flinke steun aan mij als de weg wat steiler omhoog ging. Helaas zul je het nu zonder die steun moeten doen.
    Maar wel leuk om al jou verhalen te lezen. Nog even doorzettten, het einde is in zicht
    23 oktober 2022
    Haha. Nou ik mis je zeker, maar ook jij bent geen klimmer jongen! Hoe gaat het trouwens met je gezondheid. Weer opgeknapt. Bedankt voor je reactie en zoals in het verslag van vandaag kunt lezen heb ik op de fiets veel tijd om (terug) te denken. En ja onze gezamenlijke fietstochten zijn zeker voorbij gekomen.