Oproepje

6 augustus 2019 - Châteauroux, Frankrijk

Omdat onze fietsen behoorlijk zwaar zijn vroeg ik (Wilma) mij af of er misschien in onze omgeving, rondom Limoges, mensen zijn die wij kennen die wat bagage van ons mee kunnen nemen naar Nederland. Het zou ons enorm helpen. Wij horen het graag!! Alvast dank voor de reacties.

1. José:
    6 augustus 2019
    Helaas... Ik kan jullie niet helpen! Wel slim om een oproep te doen. Niet geschoten/ altijd mis. Wie niet waagt/ wie niet wint!
  2. Rico:
    6 augustus 2019
    Was niet mijn idee, maar ik denk dat Wilma gelijk heeft.
  3. Ria van der Vos:
    6 augustus 2019
    Zeer goed idee, vinden je spaken vast ook fijn. Ik vraag het even na bij mensen van wie ik weet dat ze in Frankrijk zitten.
  4. Rico:
    6 augustus 2019
    Super Ria, we wachten het af, zou geweldig zijn voor vooral de spaken!! Alvast bedankt voor je moeite xx
  5. Madelon:
    6 augustus 2019
    Wanneer zijn jullie dan in Limoges?
  6. Rico:
    Over ongeveer 2 dagen
  7. Ria Bakker:
    6 augustus 2019
    Tjonge, jonge, Wilma je stijgt ,steeds meer in mijn achting! Wat een geweldige belevenis. Rico, wat schrijf je leuk. Heerlijk om te lezen!
  8. Rico:
    6 augustus 2019
    Dank je Rietje, ik geef je complimenten door. Het is inderdaad een geweldige belevenis. En we genieten er onwijs van. Groetjes Wilma
  9. Anja:
    Sorry buuf
    Tim en Renate zitten ook in Frankrijk maar waar weet ik ook niet,
    Sorry
  10. Car:
    6 augustus 2019
    Misschien oproepje in de pernix app , heb je wel een grote groep , en wie weet zit er iemand daar in de buurt of vrienden familie of kennissen
  11. Rico:
    7 augustus 2019
    Goed idee, ik wacht even de nicht van Margit af. Bedankt voor het meedenken😘
  12. Margit:
    7 augustus 2019
    Ik heb een nicht met een tweede huis in de buurt van La Souterraine. Geen idee of ze daar nu zijn, maar ik kan het vragen!
  13. Maarten Holl:
    7 augustus 2019
    Je snapt het al, Rico en Wilma, wij zijn NIET in de buurt. Ik had graag wat bagage meegenomen, maar ben bezig in het huis van Marieke en vind de afstand naar jullie locatie ff te ver om te komen helpen. Indien gewenst kunnen we wel veel vuil wasgoed meewassen als jullie weer in Nederland zijn. Alle gekheid op een stokje we hebben groot respect voor jullie presataties. HULDE alvast. M&S