Bagage probleem opgelost

7 augustus 2019 - Déols, Frankrijk

Dankzij Margit haar nicht en daar een vriendin van zullen wij vanaf morgen een stuk lichter onze fietstocht voort kunnen zetten. De kracht van social media en lieve vrienden is geweldig!!! Dank jullie wel😘

1. Renée:
    7 augustus 2019
    Handig! Dat zal vast ook schelen bij het spakenprobleem. Fijne tocht weer!
  2. Rico:
    7 augustus 2019
    Ja dat verwachten wij ook. Heel fijn dat we morgen een gedeelte van onze bagage kwijt kunnen. Gaan we toch wat geruster de weg weer op
  3. Margit:
    7 augustus 2019
    Fijn dat het geregeld is! Vandaag nog even op de tanden bijten en dan vanaf morgen fluitend de rest van de tocht.
  4. Rico:
    7 augustus 2019
    Zo is dat. Vandaag hebben we het weer gered en morgen hebben we een rendez vous na ongeveer 30 km. Dat moet lukken. Nogmaals super bedankt😘
  5. José:
    Super!!!
    Lang leve de fijne mensen in deze wereld!
  6. Joke en Cees:
    7 augustus 2019
    O wat mooi dat dat gelukt is, 😃 nu alleen nog leuke verhalen over de wind en de spaken...🤪. maar ze waren eigenlijk al best leuk... 😉
  7. Rico:
    7 augustus 2019
    Nou, die wind zijn wij eigenlijk best wel zat. Vandaag ongeveer 50 meter zijwind gehad en 59.5 km tegenwind. En niet te zuinig. We krijgen echt turbo-benen!!
  8. Anja:
    7 augustus 2019
    Super fijn om te horen ,dan is de wind ook niet zo erg meer.
    Want jullie zijn dan wat gewicht kwijt .
    En TURBO benen dat geloof ik direct,
    Het is ook niet niks he wat jullie doen.
    Heel veel succes
  9. André den Hollander:
    7 augustus 2019
    Beste Rico en Wilma, het is toch geweldig dat je na een nacht slapen alle tegenwind en berg op weer bent vergeten. Geniet er van!!