Echte noodzaak

10 maart 2019 - Bodegraven, Nederland

Afgelopen week wederom een crematie bijgewoond. Ditmaal was het de vader van mijn schoonzusje Karin. Haar vader en mijn vader waren van dezelfde leeftijd. Ook hij had de ziekte Alzheimer.

Het is absoluut niet onze intentie om op de site al deze droevige berichten te vermelden, maar we willen met 2 sterfgevallen aan de ziekte Alzheimer in de naaste familie binnen een week benadrukken hoe vaak deze vreselijke ziekte de laatste tijd voorkomt.

We kunnen dan ook niet vaak genoeg onder de aandacht brengen hoe belangrijk het is dat het onderzoek naar een afdoende geneeswijze wordt gestimuleerd. Helaas is voor deze onderzoeken veel geld nodig. Wij willen hier met onze “sponsor” fietstocht een steentje aan bijdragen.

Wij zouden het fijn vinden als veel mensen ons willen sponsoren. Hiertoe hebben wij Inmiddels via het Alzheimerfonds een link gekregen, waardoor het kinderlijk eenvoudige is om een bedrag naar keuze te schenken. Er staat precies  wat je moet doen en er wordt automatisch bijgehouden wat de totaal stand is.

Ons streefbedrag is € 5000,- ! Het lijkt heel ambitieus, maar wat zou het mooi zijn als het gaat lukken.

Hieronder vinden jullie de link.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade