Artikel in Algemeen Dagblad

13 augustus 2019 - Cahors, Frankrijk

Trouwe volgers,

Morgen is het zover. Ons interview staat in het Algemeen Dagblad, editie Alphen aan den Rijn e.o. Als je op onderstaande link gaat staan kun je het artikel nu al lezen op de site van de digitale versie van die krant. Je kan het bekijken door op je rechtermuisknop te klikken en dan vervolgens te drukken op "koppeling openen in nieuw tabblad". Vervolgens opent de site van het AD. Iets naar beneden scrollen en je vindt "ons" artikel. We hopen dat het zo werkt. Anders even kijken op facebook.

Groet Rico en Wilma

1. Hans:
    13 augustus 2019
    Leuk stukje, laat de donaties maar komen
  2. Rico:
    13 augustus 2019
    Nou het stroomt binnen, maar niet heus! Maar we gokken op morgen. Wie weet.
  3. Ank van Santen:
    13 augustus 2019
    Leuk artikel in AD ! Leuke verhalen ook van jullie. Ondanks pech met de fiets en de regen toch steeds positief. Succes verder !
  4. Rico:
    13 augustus 2019
    Ank dat is hoe wij, maar ik weet ook jij, in het leven staan en dan komt alles goed. Leuk dat je ons volgt.
  5. José:
    13 augustus 2019
    Wat een super leuk/ mooi artikel!!! PROFICIAT!
  6. Rico:
    Gaaf he!
  7. Claudia Melis:
    13 augustus 2019
    Leuk artikel. Ik vind jullie echt geweldig en volg jullie reis en mooie verhalen met veel plezier. Veel succes nog! Claudia (collega van Wilma
  8. Rico:
    13 augustus 2019
    Hé Claudia, wat leuk dat je ons volgt. Het is zeker een bijzondere reis, geweldig om te doen. Groetjes Wilma
  9. Judy:
    13 augustus 2019
    Leuk stuk in het AD, ik duim voor jullie dat het geld gaat opleveren!!
  10. Rico:
    13 augustus 2019
    Ik ook, want het loopt nog niet echt hard, maar eigenlijk alle kleine beetjes zijn meegenomen. Maar morgen komt de echter krant pas uit. Dus wie weet.
  11. Peter:
    Mooi stuk!
  12. Remy:
    13 augustus 2019
    Top, mooi artikel. Ook over het gewicht dat de fiets van Rico moet dragen....👍🍷🥖De donaties moeten nu toch komen BN-ers.
  13. Rico:
    13 augustus 2019
    Ja leuk he. Toevallig pik jij net dat stukje uit het artikel. Jammer hoor! Haha. Wat betreft de donaties mag het van ons nog wat harder gaan, maar het staat morgen pas in de echter krant. Dus wie weet.
  14. Renée:
    13 augustus 2019
    Leuk stuk met leuke foto. Gaat vast nog wat opleveren ook.
    Er staat niet eens bij dat we jullie met zoveel plezier volgen door jou amusante stukjes!
    Succes met de laatste klimmetjes met die opgeknapte fiets is t vast minder heftig. Gefeliciteerd met Liset allebei!
  15. Rico:
    13 augustus 2019
    Haha. Nou ik heb bewust aan de redacteur gevraagd om de reislogger niet te publiceren. Wij vinden het namelijk prettiger als wij zelf kunnen bepalen wie dit leest. Nu heb je het niet helemaal in de hand, want de reislogger is openbaar, maar wat niet weet wat niet deert. Leuk dat je ons volgt en daar plezier aan beleeft.
  16. Greetje:
    Leuk zeg, het artikel!
    Succes met het vervolg. Hartstikke leuk om de dagelijkse stukjes te lezen en jullie tour te volgen.
  17. Rico:
    13 augustus 2019
    Dank Greetje. Ik vind het leuk dat jij plezier beleeft aan onze zieleroerselen.
  18. Renée:
    13 augustus 2019
    Nee zeker niet de bedoeling de inhoud prijs te geven, maar dat je zoveel mensen amuseert ermee ‘had wel in de krant gemogen’

Groetjes
  19. Frans:
    13 augustus 2019
    Mooi stukkie. Je zijn al hele beroemdheden.
    Vandaag ook oh even drie achterstallige reisverhalen gelezen. Echt leuk om jullie zo te volgen. Succes nog even met het weer , fiets, heuvels en tegenwind.
  20. Rico:
    14 augustus 2019
    Thanks Frans en Elise. Frans overmorgen zijn Wilma en ik op het traject welke wij ook hebben gefietst langs het Canal du Midi. Dus geen verhaal meer overslaan he!
  21. Margit:
    14 augustus 2019
    Leuk stukje in het AD! Laat de gulle donaties maar binnenstormen, dat verdienen jullie dubbel en dwars. Overigens sluit ik me bij jullie volgers aan: het is heerlijk om jullie dagelijkse belevenissen te volgen. Kunnen jullie na Perpignan misschien nog een stukje doorfietsen? Of per fiets weer terug naar huis?
  22. Rico:
    14 augustus 2019
    Wij vinden het erg leuk om te horen dat jullie, volgers, zo genieten van onze verhalen. Dat maakt het voor ons ook leuk om te doen! En na Perpignan.........ik denk dat we dan allemaal in een enorm gat vallen, haha. want terug fietsen doen we écht niet!!