Ontbijt in Wijk en Aalburg

15 augustus 2023 - Heusden, Nederland

Ontbijt in Wijk en Aalburg

Deze foto werd gemaakt op 15 augustus 2023 in Heusden, Nederland met een Samsung Galaxy A34 5G.

1. Judy:
    16 augustus 2023
    Wat grappig dat stukje over die sollicitanten van onder de 18 , dat zij eerst in de gevangenis moesten werken. Ach zo leer ik weer iets van jouw verhaal.
    Wat jouw oude werk betreft, wij moeten altijd aan jou denken als we in Groningen in een kroeg zijn of langs de rose buurt (jouw vriendinnen) fietsen.
  2. Rico:
    16 augustus 2023
    Mooi he. Ik denk er ook altijd met gepaste weemoed aan terug.
  3. Hans:
    16 augustus 2023
    Het verheugt mij dat de reactie van de volgers net zo goed door jou worden gelezen als jouw fietsverslagen door de volgers.
    Mijn reactie is wat later omdat ik gisteren mijn huishoud accu moest vevangen en inmiddels, na een dag op onze kleinzoon te hebben gepast, zijn afgereisd naar Terschuur (wie kent het niet) ligt tussen Hoevelaken en Barneveld, randje Veluwe.
    Vanavond kan ik het verslag weer in alle rust lezen.
  4. Rico:
    16 augustus 2023
    Toevallig ken ik Terschuur dus wel. Mijn voorganger (en niet die een in de kerk) woonde daar in een huis parallel aan de A1. En tijdens mijn vorige fietsreis (De Zuiderzeeroute) ben ik door Terschuur gefietst. Veel plezier daar. P.s. vergeet geen bezoek te brengen aan Harderwijk.